Helpdesk

A HelpDesk szolgáltatásunk igénybevételével ügyfeleink a legújabb és legkönnyebben elérhető technológiák segítségével, illetve a lehetőségekhez mérten a leggyorsabban juthatnak segítséghez és megoldáshoz. Mindezt, az adott szakterületi szolgáltatás részeként költséghatékony és minőségi szolgáltatásként biztosítjuk Ügyfeleink részére. Igazodva partnereink speciális igényeihez, képesek vagyunk munkaidőn kívül, hétvégén és ünnepnapokon is (7 x 24 rendszerben) a bejelentett felhasználói igények fogadására és kezelésére, szükség esetén hibaelhárításra az ország egész területén.

A telefonon, e-mailben, webes felületen érkező bejelentéseket és információs igényeket a HelpDesk magasan kvalifikált szakemberei fogadják és kezelik a folyamat teljes életciklusán keresztül. A HelpDesk működését támogató szolgáltatásirányítási rendszer lehetővé teszi szolgáltatási folyamatok és eszkalációs utak pontos meghatározást, emellett támogatja a teljes szolgáltatástartomány megvalósítását a Delta Csoport tagjain belül és a külső partnerek felé is. Ügyfeleink igény szerint – a fokozott ellenőrzés érdekében webes felületen keresztül – hozzáférhetnek a rendszerhez, illetve a bejelentés állapotáról folyamatos helyzetjelentést kérhetnek. Ügyfeleinket meghatározott időközönként tájékoztatjuk a legfontosabb teljesítményjelzők alakulásáról, ezzel is lehetőséget teremtve a szolgáltatás folyamatos monitorozására.

Irodatechnikai szerződéssel rendelkező ügyfelek számára

IRODATECHNIKA

IT üzemeltetéssel rendelkező ügyfelek számára

IT ÜZEMELTETÉS

Elérhetőségeink:

Általános jelentkezés

[contact-form-7 id="239014"]

Kérdése van?

Írjon nekünk!

Popup

Formátum: 063012345678

GDPR